loading...
سال های دور از خانه
معین بازدید : 0 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

خرید جارو برقی فندکی ماشین

 

خرید جارو برقی فندکی ماشین - محصولی بسیار سبک و کوچک و کم حجم برای نظافت داخل خودرو و بدون نیاز به باتری است.جارو برقی فندکی با برق 12 ولت ماشی ن کار کرده و براحتی میتوانید همه جای داخل خوردو را تمیز و نظافت کنید.با توجه به دشواری نظافت داخل بدنه و صندلی ها و کف خودرو این جارو برقی جزو ملزومات واحتیاجات هر خودرویی است که همواره باید آن را به همراه داشته باشید
ویژگی های محصول:
دارای ابعاد 30*8 سانتی متر
عدم نیاز به باتری
با دوام و پرقدرت
با قیمت مناسب و کم هزینه
بسیار کم حجم وسبک و با امکان حمل آسان

 

 

 

 

 جارو برقی فندکی ماشین


فروشگاه البرز خرید امکان خرید اینترنتی این محصول را در کمترین زمان ممکنو کاملا بی دردسر برایتان فراهم کرده است.پرداخت وجه بعد از دریافت محصول درب منزل شما.از این با داشتن یکی از این محصولات در خودروی خود دیگر نگران کثیف شدن و آشغال های کف ماشین نباشید هر زمان که خواستید بدو نیاز به برق و با اتصال به فندکی ماشین می توانید در یک چشم بر هم زدن تمام گرد و غبار و آشغال های کف ماشین را نا پدید کرده و دوباره تمیزی را به ان بازگردانید.ما سعی کرده ایم تا از محصولاتی با کیفیت بالا در البرز خرید استفاده نماییم و قیمت تمام شده انرا نیز مناسب در نظر بگیریم..

همین الان در هر کجای ایران عزیز که هستید می توانید براحتی با یک کلیک  سفارش خود را ثبت کرده و بعد از اینکه انرا دریافت کردید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.ما تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.

 

 

 

 

 

کلمات کلیدی:

جارو برقی فندکی,خرید جارو برقی فندکی,جارو برقی ماشین,جارو برقی فندکی ماشین

 

 

خرید شارژر اختاپوسي

 

خرید شارژر اختاپوسي محصول سال 2012 که یک شارژر هم کاره میباشد و تمام انواع گوشی های تلفن همراه را پشتیبانی میکند وقادر هستید آنها را شارژ کنید.با این شارژر دیگر هیچ گاه در هیچ شرایطی نگران خاموش شدن گوشی خو د نخواهید بود.حتی در ماشین خود هم می توانید با وصل کردن شارژ به فندک خودرو هر نوع گوشی خود را شارژ کنید.

این محصول فوق العاده کاربردی و  در سری محصولات سال قرار گرفته است.این شارژر قابل استفتده در منزل وماشین ودارای گارانتی تعویض میباشد.

البرز خرید به مانند همیشه سعی کرده است تا یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات خود را برای شما عزیزان در فروشگاه قرار دهد.همین الان می توانید در کمترین زمان ممکن این کالا را سفارش داده و بعد از دریافت درب منزل وجه انرا به مامور پست پرداخت نمایید.

 

 

 

 

شارژر اختاپوسي

 

برای خرید این محصول بی نظیر فروشگاه البرز خرید امکان خرید اینترنتی وساده را برای شما فراهم می آورد. پرداخت وجه بعد از دریافت محصول درب منزل شما
این شارژر کلیه گوشی های نوکیا-سونی اریکسون-ال جی-سامسونگ-موتورولا و... را ساپورت خواهد کرد. مجموعه اتصال هايي اين كابل که مي تواند براي شارژ گجت هاي مربوط به آنها استفاده شود عبارتند از:
•    اتصال 2 ميلي متري گوشي هاي نوكيا
•    اتصال 3.5 ميلي متري گوشي هاي نوكيا 
•    اتصال PSP سوني
•    اتصال mini USB مانند گوشي هاي موتورولا V3
•    برخي گوشي هاي HTC
•    اتصال micro USB براي گوشي موتورولا V8 
•    اتصال گوشي هاي LG  
•    اتصال 20P S سامسونگ  
•    اتصال 20P M سامسونگ  
•    اتصال گوشي هاي سوني اريكسون  
•    اتصال آي فون و آي پاد كه علاوه بر شارژ مي تواند براي جابجايي فايلهیتان نيز استفاده شود!
.

 

 

 

کلمات کلیدی:

 

شارژر اختاپوسی , خرید شارژر اختاپوسی , خرید شارژر

 

 

خرید لیزر انگشتری

 

 

لیزر انگشتی(Laser Finger) خرید لیزر انگشتری مدرن سال 2012 که می توانید آن را روی انگشتان خود ببندید!دراین لیزر تکنولوژی نوین و بی نظیری به کار رفته که باعث جلب توجه و تحسین بسیاری از افراد شده است.با حرکت دادن دست خود درتاریکی شاهد ایجاد امواجی از رنگها ی زیبا در فضا هستید.به زیبای می توانید نوشته ها و اشکالی را در فضا ترسیم کنید.این لیزر میتواند هدیه ای به یاد ماندنی برای کسی باشد که دوستش دارید.این لیزر دارای 4 انگشتر است که روی انگشتان خود خواهید بست و هر انگشتر دارای یک LED است که نورهای متفاوتی را تولید میکند.این محصول یکی از پرفروش ترین محصولات سال 2012 در دنیا بوده است!

 

 

 

 لیزر انگشتری


شما میتوانید در مهمانی ها و مجالس مختلف با درخشش خیره کننده ای که در دستان شماست نگاه همه را به خود جلب کرده و وهمه را به تحسین آورید.

ویژگی های ليزر انگشتي:
- چهار انگشتر با رنگ هاي قرمز، آبي، سبز و سفيد
بسته بندي اصل وكيومي

امکان استفاده حتی در محیط های نیمه تاریک

ترسیم نوشته و اشکال مختلف  ورقص نور بر در فضای اطراف
دارای باتری کوچک  AG3 مخصوص ساعت

کیفیت و دوام عالی

فروشگاه البرز خرید امکان خرید اینترنتی این محصول جذاب را برایتان فراهم کرده.پرداخت وجه بعد از دریافت محصول درب منزل شما.

دقت نمایید که به دلیل استقبال بالا از این محصول انواع لیزرهای تقلبی که دقیقا مشابه اصل بوده نیز به بازار امده است و از کیفیت خوبی برخوردار نیستند.پس حتما هنگام خرید از فروشگاه های معتبر اقدام به تهیه این محصول نمایید.

این محصول دارای 4 امگشتر بوده که بوسیله ان می توانید انواع نور پردازی زیبا و شگفت انگیز را در تاریکی شب ایجاد کنید و ساعت های خوشی را برای خود ودیگران رقم بزنید.


 

 

 


 

 

کلمات کلیدی:

لیزر انگشتری,خرید لیزر انگشتری,لیزر انگشتری بیمز,خرید لیزر انگشتری بیمز

 

خرید دماســنـج عشــق

 

 

 

  خرید دماسنج عشق شیشه ای هدیه ای است فوق العاده برای کسی که دوستش دارید.با هدیه دادن آن میزان علاقه مندی و عشق خود را طرف مقابلتان ثابت کنید! این دماسنج میزان عشق و شور و هیجان درونی تان را بر اساس گرمای بدن نشان میدهد. بالا رفتن درجه حرارت بدن در زمانی که کسی را میبینید که دوستش دارید موضوعی است اثبات شده که بر اساس تحقیقات صورت گرفته انجام شده است.

 

 

 

 

 دماســنـج عشــق

 

.با بالا رفتن دمای بدنتان و بالا رفتن مایع درون دماسنج هر چه داخل قلب شیشه ای پر تر گردد میزان عشق و علاقه مندی شما به طرف مقابلتان را نشان خواهد داد.برای خرید این هدیه فانتزی می توانید با خرید اینترنتی از البز خرید اقدام به تهیه آن نمایید.پرداخت وجه بعد از دریافت محصول درب منزل شما.البرز خرید سعی کرده است تا مانند همیشه یکی از بهترین های بازار را انتخاب کرده و در اختیار شما عزیزان قرار دهد.ما کیفیت محصول خود را تضمین کرده و پیشنهاد می کنیم حتما قبل از خرید دقت نمایید تا محصولی اصل و با کیفیت بالا تهیه کنید.

این دماسنج عشق می تواند ساعت ها شما زوج های جوان را به خود مشغول کرده و با همین موضوع حسابی با یکدیگر شوخی کرده و همدیگر را تست عشق کنید .اینجا کسی برنده می شود که دمای کف دست او بیشتر باشد.پس از همین الان خود را برای رقابت عشقی با نامزد و یا همسرتان اماده نمایید.

ما سفارشات شما را در کمترین زمان ممکن ترتیب اثر داده و به آدرس های ثبت شده ارسال خواهیم کرد.شما نیز می توانید بعد از اینکه کالا را از مامور پست دریافت کردید وجه انرا بپردازید.

 

 

 


 

 

 

 

کلمات کلیدی:

دماسنج عشق,خرید دماسنج عشق,خرید دماسنج

 

 

گیرنده تلویزیون دیجیتال

 

 

گیرنده تلویزیون دیجیتال نسل جدیدی است که بر خلاف تلویزیون های آنالوگ دیتا را به صورت کد صفر و یک ارسال مینماید و قابلیت ارسال صوت و تصویر در بالاترین کیفیت ممکن را خواهد داشت.این پروزه در ایران از سال 1388 کلید خورده که تقریبا در نقاط کشور ایران را تحت پوشش خود قرار داده. در حال حاضر 10 شبکه داخلی، 6 شبکه ماهواره ای و 11 شبکه رادیویی از این طریق قابل دسترسی است. با استفاده از گیرنده دیجیتال شما قادر به دریافت کانال هلی تلویزونی و رادیویی بیشتر و در حداکثر کیفیت ممکن خواهید بود.

 

 

 

 

خرید گیرنده تلویزیون دیجیتال

 

خرید اینترنتی این محصول از طریق فروشگاه البرز خرید برایتان فراهم گردیده است.
لیست کانال های تلویزیونی گیرنده دیجیتال: کانال 1 - 2 - 3 - 4 - شبکه تهران - شبکه خبر - شبکه آموزش -شبکه قرآن – پرس تی وی – شبکه العالم -شبکه الکوثر - شبکه جام جم - شبکه مستند -شبکه آی فیلم - شبکه شما - شبکه نمایش
لیست کانال های رادیویی گیرنده دیجیتال: رادیو ایران – پیام – جوان – معارف – فرهنگ – قرآن – سلامت – ورزش – تهران – تجارت
شما با استفاده از این گیرنده امکان ارتباط با دنیای دیجیتال را پیدا خواهید کرد.

از جمله مزایای استفاده از گیرنده تلویزیون دیجیتال DVB-T:
وضوح وکیفیت عالی با تــصـــویر HD
بسیار کوچک و ساده
آنتنی کوچک و قابل حمل و بدون نیاز به اینترنت

 

 


مشخصات و امکانات گیرنده تلویزیون DVB-T :
  امکان دریافت 16 کانال تلويزيون داخلی و 11 شبکه رادیویی
  دریافت تصویر شبکه های تلویریونی با کیفیت DVD دیجیتال
  قابلیت ضبط و آرشیو کردن برنامه ها با فرمت mpeg
 دارای  پورت usb، بدون نیاز به آداپتور خارجی
  قابلیت گرقتن عکس از برنامه های در حال نمایش
  بزرگنمایی تصویر پخش شده در هر نقطه وبه میزان بالا
 امکان افکت دلخواه صدا بر روی برنامه های در حال پخش
  سایز کوچک و اتصال آسان از طریق پورت usb
  قابلیت تهیه لیست کانال های مورد علاقه
  دارای ریموت کنترل
 امکان تبدیل آنتن هوایی برای دریافت تصاویر با کیفیت بالا
 2 سال گارانتی تعویض

 

 

 

کلمات کلیدی:

گیرنده دیجیتال تلویزیون , خرید گیرنده تلویزیون , آنتن دیجیتال تلویزیون

 

 

خرید لیوان جادویی

 

 

لیوان جادویی خریدی متفاوت و هدیه ای جذاب برای کسانی که دوستشان دارید.
این محصول ابتکاری برای اولین بار عرضه شده و برای متعجب کردن و سورپرایز دوستتان از جمله محصولات جادویی به شمار میرود.که تکنولوژی  روز در ساخت و تولید آن به کار برده شده.زمانی که لیوان سرد است یک رنگ دارد و هنگامی که قدری مایع جوش به آن اضافه کنید به زیبایی هر چه تمام طرح دار شده و رنگ عوض میکند.و با سرد شدن سطح لیوان مجداد رنگ آن عوض شده و بر می گردد.
این لیوان ها از بهترین کیفیت ممکن برخوردار بوده و دارای گارانتی تعویض نیز میباشند.
شما می توانید این لیوان جاددویی را برای داشتن لحظاتی زیبا و خاطره انگیز از فروشگاه البرز خرید و به صورت خرید اینترنتی و کاملا مطمئن و آسان خریداری کنید و پرداخت وجه را در زمان دریافت محصول و درب منزل خود انجام دهید.
 

 

 

خرید لیوان جادویی

 

این محصول می تواند باعث شگفتی و تعجب شما شود و با /ان لحظات خوش و خرمی را برای خود و فرزندانتان فراهم نمایید.ما در البرز خرید سعی کرده ایم تا یکی از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را برای شما عزیزان در نظر بگیریم ت.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را به ثبت برسانید.

همچنین می توانید اگر در نظر دارید تا برای دوستان و یا همسر و نامزد خود هدیه ای شیک و جالب تهیه کنید از این لیوان شیک و خاص استفاده کرده و باعث حیرت انها شوید.هم قیمت مناسب و هم منحصربودن ان باعث شده است تا به عنوان هدیه یک محصول منحصر به فرد باشد.از این لیوان می توانید بارها و بارها استفاده نمایید و هر بار هم انرا بشویید بی آنکه از تاثیر ان کاسته شود.البته دقت نمایید تادر خرید خود از فروشگاهی معتبر کالای اصل را تهیه کنید چرا که نمونه های تقلبی ان نیز دربازار به وفور مشاهده شده است.

 

 

 

 

 

 

کلمات کلیدی:

لیوان جادویی,خرید لیوان جادویی

 

ماساژور یو اس بی

 

 

ماساژور USB وسیله ای برای رفع خستگی عضلات بدن و شاداب نمودن آنها.ماساژور usb خرید ماساژور یو اس بی - برای ماساژ کلیه عضلات اعم از صورت.گردن.کتف.زانو و... میباشد.که برای تمام افراد به خصوص افرادی که زمانی طولانی پشت میز می نشینند مناسب و ضروری است.
ماساژ عضلات با به کار گیری لرزش و ماساژ باعث بهبود اکسیژن رسانی به عضلات بدن و افزایش طول عمر سلولهای بدن می گردد
محصولی با دوام و کم مصرف برای اپراتورهای كامپیوتر ، حسابداران ، كارمندان ، معلمان و..

 

 

 

 ماساژور یو اس بی

برای خرید اینترنتی از فروشگاه البرز خرید, خریدی آسان و مطمئن را انجام دهید.پرداخت وجه بعد از دریافت محصول درب منزل شما.
.
ویژگی های محصول

:
دارای استاندارد CE مطابق با استانداردهای اروپا
امکان ماساژ نواحی مختلف که دیگر ماساژورهای قادر به انجام آن نیستند.مثل: زیر چانه- كف سر- زانوها- آرنج - قوزك پا و سایر...
استفاده از روش طب سوزنی در ساختار ماساژ و آمیخته با تکنولوژی برتر از کشور  آلمان
ماساژ شانه ها و دستها وپاها و کمر و ...
خصوصیات فنی ماساژور یو اس بی:
دارای پورت USB برای شارژ و امکان استفاده از باتری قلمی
سرعت ویبره(لرزش) : 3600 دور بر هر دقیقه
دارای گارانتی تعوض محصول

شما با استفاده منظم و مکرر از این ماساژور براحتی می توانید دردهای مفصلی و خستگی های ناشی از فعالیت های روزانه را به فراموشی سپرده ودوباره احساس شادابی و سرزندگی نمایید.با ماساژورهای یو اس بی می توانید در هر جا و هر حالتی که هستید از ان استفاده نموده و لذت ببرید.ما در البرز خرید سعی کرده ایم تا محصولاتی با کیفیت بالا برای شما عزیان تهیه و در اختیارتان قرار دهیم.


 

 


 

 

 

 

کلمات کلیدی:

ماساژور یو اس بی,خرید ماساژور یو اس بی,ماساژور usb,خرید ماساژور usb,خرید ماساژور,ماساژور برقی

 

 

کارواش همه کاره خانگی

 

 

کارواش همه کاره خانگی شستشوی آسان خوردو با صرفه جویی در مصرف آب و  سهولت کار شست وشو را با کارواش همه کاره خانگی تجربه کنید.دیگر نیازی نیست برای شست وشوی خودرو خود دچا دردسر فراوان شوید و یا هزینه ای برای تمیز کردن آن به دیگران بپردازید.با کارواش همه کاره می توانید علاوه بر ماشین.حیاط و پنجره ها وحتی آبیاری باغچه و به طور کلی تمامی سطوح خارجی ونمای ساختمان ها و... را به راحتی بشویید.

کارواش همه کاره به راحتی قابل استفاده و قابل حمل میباشد.
این کارواش قادر به پاشیدن آب در 8 مدل گوناگون میباشد که آب را با فشار و قدرت و سرعت هر چه تمام از نازل خروجی خود  در فواصل دور و ارتفاعات غیر قابل دسترس خلرج میسازد.
قدرت پرتاب آب و اسپری آن حتی تا پنجره های طبقه دوم یک ساختمان خواهد رسید ودیگر نیازی به استفاده از نردبان نیست!
با این محصول به طرزچشم گیری در مصرف بی رویه آب نیز صرفه جویی خواهید کرد


خرید اینترنتی این محصول را در فروشگاه البرز خرید تجربه کنید.پرداخت وجه بعد از دریافت محصول درب خانه شما.


 

 

 

 

خرید کارواش همه کاره خانگی

از این پس با وجود داشتن این محصول در  منزل خود می توانید در انجام بسیاری از کار ها از جمله شستن خودرور و ابیاری باغچه از آن استفاده کرده و با انرژی کتری و کیفیت بالاتری کار را انجام دهید.ما در البرز خرید برای همه علاقه مندان به این محصول امکان خرید اینترنتی آنرا فراهم آورده ایم و هر لحظه که خواستید می توانید  انرا سفارش داده و بعد از اینکه کالا را دریافت کردید وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 


ویژگی های بارز کاواش همه کاره:
شست وشوی اتومبیل،حیاط ، پنجره ها و تمیز کردن فیلتر استخرها ، ...
مصارفباغبانی و آب پاشی باغچه ها
محفظه تعبیه شده برای ریختن مواد شوینده
بدون نیاز به برق
طریقه استفاده آسان
 8 مدل اسپری کردن آب

 

 

 

موارد استفاده دیگر این محصول:
 شستشوي سطوح جانبی در ارتفاعات بالا  بدون نياز به نردبان
 شستشوي كف و زدودن  جلبك و جرم در کف استخر یا دیگر سطوح
 باز كردن آبراه ها با فشار بالایی که در پرتاب آب دارد.
تمیز کزدن و پاک کردن فيلتر استخر
آبياري ملايم گلهاي ظريف
 صرفه جويي در مصرف آب به میزان چشم گیر.
عدم نیاز به طي و جارو در زمان تمیز کزدن و پاك كنندگي عالی فقط از طریق فشار آب .

 

 

 

 

 

 

کلمات کلیدی:

کارواش خانگی,خرید کارواش خانگی,کارواش همه کاره

 

پد دفع سموم بدن

 


پد دفع سموم بدن
  - محصولی برای از بین بردن سموم بدن و به نوعی فیلترینگ بدن با به کار گیری از شیوه ای رایج برای سم زدایی بدن که سالهای بسیاری است در میان مردم چین و ژاپن وتایلند به کار گرفته میشود.و به نوعی کار حجامت ولی بدون درد را انجام میدهد.این محصول از سرکه گیاه معجزه آسای بامبو تهیه شده و فاقد هر گونه مواد شیمیایی در ترکیب خود میباشد.

قابلیت های بارز پد دفع سموم بدن:

سموم مضر را از بدن خارج کرده و باعث احساس شادابي و نشاط  می گردد

بهبود گردش جریان خون در بدن و کمک به تناسب اندام و زیبای پوست شما

خستگي هاي مزمن و درد مفاصل را برطرف کنید

 کاهش سطح استرس و افزایش میزان انرژی در بدن.

افزایش سطح قدرت دستگاه ایمنی بدن

فروشگاه البرز خرید امکان خرید اینترنتی  این محصول را بسیار آسان فراهم کرده است.پرداخت وجه بعد از دریافت محصول درب منزل شما


-----------

 

 

خرید پد دفع سموم بدن


هر بسته از این  محصول دارای 10 عدد پد مخصوص به همراه چسب جداگانه می باش


روش استفاده از پد دفع سموم بدن

 

 


تا مدت  2 هفته این پد را هنگام خواب به کف پاهایتان بچسبانید تا تاثیرشگرف آن را بعد از این ببینید. به طور متوسط باید هر هفته دو بار این عمل تکرار شود و طی 5 هفته این کار به پایان برسد .میزان چسبندگی پد به کف پلیتان بستگی به میزان سمومی دارد که در بدنتان موجود است و هرچه چسبنده تر گردد حاکی از سموم بیشتری در بدنتان بوده که جذب شده است.سرکه بامبو موجود در هر پد بعد از مدت 7 تا 8 ساعت کاملا سموم بدنتانرا از طریق کف پا جذب و رنگ پد به حالت مشکی درمی آید. کینوکی با استفاده از تنظیف طبیعی سرکه دو بار تقطیر شده خیزران سموم و مواد خطرناک و مضر را از بدن شما بیرون می کشد.


توجه داشته باشید که وجود این سموم در بدن هر فردی با بروز علائمی مانند کج خلقی ، سردرد ، اختلال در سیستم گوارشی و هاضمه ، ایجاد حساسیت و آلرژی نسبت به مواد شیمیایی ، انواع عطرها و به طور کلی مواد مصنوعی نمایان می گردد.
پس با به کار گیری از این شیوه این ناهنجاری ها را از خود دور نمایید.

 

 


مزایای استفاده از این پد جادویی:


سم زدایی بدن – افزایش سطح انرژی -کاهش اضطراب –بهبود کیفیت خواب- بهبود درد مفاصل.سردرد.میگرنو... –افزایش قدرت دستگاه ایمنی بدن- بهبود گردش خون –کاهش اضافه وزن – رفع افسردگی – بهبود ناراحتیهای گوارشی –کاهش کلسترول بد خون– بهبود بیماری مرض قند – بیماری های قلبی - شکنندگی مو - یبوست – بوی بد دهان.
دفع مواد خطرناکی چون اوره - آرسنیک - جیوه - سرب و ... رفع فلزهای سنگین - زواید سوخت و ساز بدن -  سموم - انگلهای میکروسکپی - مخاطی - رفع مواد شیمیایی - سلولیت و ...

.

 

 

 

 

کلمات کلیدی:

پد دفع سموم,خرید پد دفع کننده سم

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 8
  • بازدید کلی : 63