loading...
سال های دور از خانه
معین بازدید : 15 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

خرید اینترنتی شارژر همه کاره اختاپوسی

 

خرید اینترنتی شارژر همه کاره اختاپوسی  اگر به دنبال یک وسیله ای هستید تا به وسیله آن هر زمان که خواستید و در هر شرایطی که بودید بتوانید هر نوع گوشی موبایل را شارژ نمایید و هیچ وقت کارتان لنگ نماند ما به شما خرید شارژر اختاپوسی را پیشنهاد می کنیم.شما با وجود شارژر اختاپوسی دیگر نگران پیغام low Battery  گوشی خود نخواهید بود.این شارز دارای چندین سر مختلف بوده وبراحتی می تواند هر نوع گوشی که شما بخواهید را ساپورت نماید.وجود شارژر اختاپوسی در هر خانه یک نیاز ضروری به نظر می رسد .این محصول در سال ۲۰۱۲ تولید شده و به خاطر عملکرد بالایی که داشته توانسته از همان ابتدای ورود خود به بازار فروش خوبی را داشته باشد.

 

خرید اینترنتی شارژر همه کاره اختاپوسی

این شارژر با گوش ی های نوکیا-موتورلا-سونی اریکسون-سونی-سامسونگ-ال جی-زیمنس و… سایر گوشی سازگار بوده  و براحتی قابل استفاده می باشد.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان به خرید شارژر فوق امکان خرید پستی را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان اقدام به خرید نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

در زیر به صورت کلی مجموعه اتصال هایی که این شارژر می تواند برای گوشی ها انجام دهد را ذکر کرده ایم:

  • اتصال ۲ میلی متری گوشی های نوکیا
  • اتصال ۳٫۵ میلی متری گوشی های نوکیا
  • اتصال PSP سونی
  • اتصال mini USB مانند گوشی های موتورولا V3
  • همچنین برخی گوشی های HTC
  • اتصال micro USB برای گوشی موتورولا V8
  • اتصال گوشی های LG
  • اتصال ۲۰P s سامسونگ
  • اتصال ۲۰P M سامسونگ
  • اتصال گوشی های سونی اریکسون
  • و در نهایت اتصال آی فون و آی پاد که علاوه بر شارژ می تواند برای جابجایی فایل نیز استفاده شود.

همین الان برای خرید یکی از بهترین و قوی ترین شارژر های موجود در بازار می توانید از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ اقدام به خرید نموده و بعد از تحویل کالا وجه آنرا به مامور پست تحویل دهید.

خرید اینترنتی شارژر همه کاره اختاپوسی توسط 28 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , ,

=====================================================

خرید اسپیکر انگری برد

خرید اسپیکر انگری برد

 خرید اسپیکر انگری برد – حتما تا به حال نام پرندگان خشمگین به گوشتان خورده است. اولین بار این نام برای یک بازی  ساخته شد و خیلی زود بازی پرندگان خشمگین توانست در سراسر دنیا طرفداران بیشماری را پیدا کند.مردم هر روز به این شخصیت بیشتر علاقه مند شدهند و همین امر موجب شد تا انواع و اقسام کالاهای هم شکل این شخصیت ایجاد و روانه بازار شود. از جمله این کالا ها اسپیکر پرندگان خشمگین می باشد.

علاقه مندان به این شخصیت می توانند در کنار بازی و عروسک های این موجود از امروز اسپیکر پرندگان خشمگین هم به آرشیو خود اضافه نمایند.این اسپیکر هم برای ام پی تری پلیر ها قابل استفاده بوده و هم برای کامپیوتر ها و لپ تاپ ها و همچنین موبایل ها مورد استفاده می باشد.

اسپیکر انگری برد دارای کیفیت صدای بالا و ظاهری بسیار شیک بوده و براحتی قابل حمل می باشد و از ان می توان در مسافرت ها نیز استفاده کرد.این اسپیکر دارای قابلیت پخش رادیو اف ام بوده و باطری داخلی آن قابل شارژ می باشد.

 

خرید اسپیکر انگری برد

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای علاقه مندان به این محصول امکان خرید پستی آن را فراهم آورده است و براحتی می توانید ابتدا سفارش خود را ثبت کرده و سپس بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.اسپیکر انگری برد دارای قابلیت اتصال فلش مموری و بیا کارت حافظه بوده و در عرض چند ثانیه می تواند موسیقی های موجود در این وسایل را لود نماید

این وسیله بر خلاف ظاهر جمع و جور ان دارای قدرتی بسیار بالا و کیفیتی مثال زدنی می باشد طوریکه هنگام پخش موسیقی اصلا باورتان نمی شود این کیفیت و صدا از این وسیله باشد.
شما می توانید به آهنگ بعدی بروید یا به آهنگ قبلی یا پخش آهنگ را متوقف کنید یا تعیین کنید که آهنگ پخش شده تکرار شود . با نگه داشتن دکمه های آهنگ قبلی یا بعدی صدای موزیک را کم یا زیاد کنید. این دستگاه مفید دارای باطری داخلی شارژی می باشد که فقط کافیست بوسیله کابلی که داخل بسته بندی میباشد انرا به پورت یو اس بی کامپیوتر متصل کنید تا شارژ شود یا تبدیل برق شهری به یو اس بی در هر جایی که پریز برق باشد این وسیله را شار

 خرید اسپیکر انگری برد توسط 19 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5


برچسب:
٬ , , ,

=======================================================

خرید اینترنتی هندزفری بلوتوث

خرید اینترنتی هندزفری بلوتوث

 

امروز می خواهیم در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ محصولی بی نظیر و منحصر به فرد را به شما عزیزان معرفی کنیم.کوچکترین هندزفری بلوتوث جهان با طراحی بی نظیر و کیفیتی عالی در یک قدمی شما است.همین الان می توانید در عرض چند ثانیه سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت این کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.این هندزفری بلوتوث که در سایت مشاهده می کنید تنها ۵ گرم وزن داشته و با ظاهری بسیار شیک و کم حجم می تواند به عنوان حتی یک هدیه مورد استفاده قرار گیرد.شما با خرید اینترنتی هندزفری بلوتوث از فروشگاه ما می توانید از خدمات گارانتی تعویض آن نیز بهره ببرید .اگر از مدل قدیمی هندزفری خود خسته شده اید و دوست دارید تا جدیدترین و بروز ترین مدل این محصول را تهیه نمایید بی شک خرید هندزفری بلوتوث فوق می تواند یک انتخاب خوب محسوب شود.هم قیمت مناسب و هم کیفیت عالی و هم اندازه بسیار کوچکو و کم حجم همه دلیلی بر انتخاب این محصول نسبت به محصولات مشابه آن شده است.

 

خرید اینترنتی هندزفری بلوتوث

شما با یک بار شارژ کردن این هندزفری می توانید تا ۱۸۰ ساعت به صورت استند بای و تا ۷ ساعت به صورت مکالمه از ان استفاده نمایید.دیگر نگران تماس های خود در حین رانندگی نباشید و با این وسیله بدون اینکه دست خود را از فرمان جدا کنید براحتی به تمام تماس های خود پاسخ دهید.

در زیر به مشخصات فنی این محصول اشاره ای کرده ایم:

-مدل: suyoso small micro bluetooth headset
-با وزنی تقریبا ناچیز ، حدود ۵ گرم
-بدون ایجاد گوش درد
-محدوده: حداکثر ۱۰متر
-امکان ۷ ساعت مکالمه پس از هر بار شارژ
-امکان ۱۸۰ ساعت یعنی ۷ روز و نیم استندبای بودن با هر بار شارژ
-مدت زمان شارژ مجدد:۳ تا ۴ ساعت
-حاوی adapter 100V~240V AC
-دارای قلاب گوش متحرک

 

خرید اینترنتی هندزفری بلوتوث توسط 37 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , ,

==================================================

خرید اینترنتی هدفون بیتس حرفه ای

خرید اینترنتی هدفون بیتس حرفه ای

 

خرید اینترنتی هدفون بیتس حرفه ای اگر به دنبال تهیه یک هدفون با کیفیت عالی هستید  و همچنین ظاهر آن نیز برایتان بسیار هم است امروز ما برای شما محصولی را آماده کرده ایم که قطعا با دیدن آن حتما آنرا پسند کرده و خرید خواهید کرد.این هدفون زیبا با برند بیتس مونستر بوده و جز سبک ترین هدفون های دنیا محسوب می شود.قدرت پخش آهنگ با کیفیت بسیار بالا از خصوصیات این محصول می باشد.انصافا از لحاظ طراحی بدنه و ظاهر هم بسبار شیک و کاربر پسند طراحی شده است و یکی از عواملی که باعث شده است تا فروش بالایی داشته باشد همین ترکیب شکل ظاهری این محصول می باشد.

شما با خرید هدفون فوق یکی از بهترین های روز را خریداری کرده اید.هم کیفیت و هم زیبایی را با هم در اختیار خواهید داشت.

خرید اینترنتی هدفون بیتس حرفه ای

در این هدفون دو پمپ باس شفاف تعبیه شده است و همین امر مانع ورود سر و صدای اضافی از بیرون می شود.همچنین قابل تنظیم برای اندازه تمام گوش ها بوده و در مقابل عرق هم بسیار مقاوم می باشد.

این محصول با تمامی فرمت های صدا انعطاف پذیری خوبی داشته و از ریز ترین و تا بم ترین صدا ها را با کیفیت بالا پخش می کند.

این محصول دارای رنگ بندی متنوع بوده و در یک جعبه شیک برای شما خریداران ارسال می شود.مارکت سنتر ۲۴ سعی نموده در میان محصولات مشابه یکی از بهترین و با کیفیت ترین انها را انتخاب و در اختیار شما عزیزان قرار دهد.همین الان می توانید سفارش خود را رد سایت ما ثبت نمایید.

 فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این محصول را برای شما عزیزان فراهم آورده است.هر زمان که خواستید می توانید سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت آن وجه کالا را به مامور پست بپردایزد.

 خرید اینترنتی هدفون بیتس حرفه ای توسط 25 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5


برچسب:
٬ , , , , , , , , , , , , , , , ,

====================================================

خرید اینترنتی فلش مموری Transcend

خرید اینترنتی فلش مموری Transcend

 

خرید اینترنتی فلش مموری Transcend – در بازار امروز یکی از بهترین مارک های خوب و محبوب فلش مموری برند Transcend می باشد و مانیز بر همین اساس در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ محصولات این شرکت را برای شما عزیزان قرار داده ایم.فلش مموری ۲ گیگ مشکی رنگ با سرعت خواندن ۳۰ مگابایت  در ثانیه و قدرت نوشتن اطلاعات ۱۰ مگا بایت بر ثانیه بوده و ساخت دو کشور تایوان و ژاپن می باشد.از نظر ظاهری بسیار شیک و در اندازه کوچک طراحی شده است.با خرید فلش مموری فوق دیگر براحتی  اطلاعات مورد نیاز خود را هر کجا که بخواهید می توانید جا به جا نمایید.این فلش مموری  دارای گارانتی مادام العمر می باشد و از این نظر با خیلی راحت می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.برای دریافت این کالا می توانید همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

خرید اینترنتی فلش مموری Transcend

 

همیشه برای انتقال اطلاعات راه های گوناگونی ممکن است پیش پای شما باشد اما چرا یک بار برای همیشه از یک فلش مموری خوب و با دوام استفاده نکنید؟ محصول مورد نظر ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ هم از کیفیت بالایی برخوردار بوده و هم اینکه برندی شناخته شده در این زمینه می باشد و می توانید با خیال راحت اقدام به خرید ان نمایید.در میان انواع کول دیسک های موجود در بازار برند ترنسد همیشه خوش نام و محبوب بوده و این به خاطر کیفیت بالای محصولات ان می باشد.این فلش مموری ۲ گیگ نیز می تواند برای  شما تا سال های متمادی کار نماید بدون اینکه نگران خراب شدن و از بین رفتن اطلاعات خود باشید.

همین الان می توانید از فروشگاه ما اقدام به تهیه این محصول نمایید و بعد از اینکه فلش مموری خود را از مامور پست تحویل گرفتید وجه انرا پرداخت نمایید.در هر کجای ایران که باشید ما سفارش شمار ا نهایتا بین ۵ تا ۷ روز به دستتان خواهیم رساند.

 

خرید اینترنتی فلش مموری Transcend توسط 29 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , , , , , , ,

==============================================

خرید اینترنتی سیم کارت ریدر

خرید اینترنتی سیم کارت ریدر

 

خرید اینترنتی سیم کارت ریدر امروزه برای هر نفر داشتن یک سیم کارت ریدر ضروری به نظر می رسد.این دستگاه با قیمتی ارزان و کارایی بالا می باشد.از این دستگاه هم می توانید به عنوان رم ریدر استفاده کرده و خواندن و نوشتن را بروی رم انجام دهید و هم اینکه دفترچه تلفن و پیامک های خود را بروی کامپیوتر ذخیره نمایید.و در مواقع لازم از آنها استفاده نمایید.به همراه این دستگاه یک سی دی راه انداز و نرم افزارهای مورد نیاز نیز به خریدار داده می شود.سیم کارت ریدر دستگاهی بی نظیر و جالب می باشد که با قابلیت خواندن انواع مموری ها به یک رم ریدر همه کاره نیز شباهت داشته و از این جهت از محبوبیت بالایی برخوردار است.فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ این محصول را برای علاقه مندان در سایت قرار داده و شما می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.از دیگر قابلیت های جالب این دستگاه این است که با استفاده از آن می توانید شماره تلفن ها و اس ام اس های پاک شده خود را از سیم کارت بازیابی کنید. این دستگاه همراه با یک سی دی نرم افزاری ارائه می شود.

با خرید سیم کارت ریدر دیگر نیاز به خرید رم رید نخواهید داشت و با یک تیر دو نشان خواهید زد.

 

خرید اینترنتی سیم کارت ریدر

از این پس با در دست داشتن یکی از بهترین و باکیفیت ترین سیم کارت ریدرهای موجود در بازار می توانید با  سرعتی بالا تمام محتویات درون سیم کارت  خود را انتقال داده و از انها بک اپ برای مواقع ضروری تهیه نمایید.مارکت سنتر ۲۴ یکی از با کیفیت ترین محصولات را در این زیمنه برای خرید عموم در فروشگاه خود قرار داده است و امکان خرید به صورت اینترنتی را برای همه فراهم کرده است.هر کجای ایران عزیز که باشید می توانید براحتی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

خرید اینترنتی سیم کارت ریدر توسط 21 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , ,

======================================================

خرید موزیک پلیر

موزیک پلیر

 

اگر دوست دارید تا  اهنگ های مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت موجود گوش دهید باید از یک موزیک پلیر خوب و با کیفیت استفاده نمایید.در بازار امروزی شاهده انواع و اقسام این ام پی تری پلیر ها هستیم که هر کدام دارای امکانات مخصوص به خود بوده و در قیمت های متفاوتی نیز عرضه شده اند.ما بر همین اساس در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای رفع نیاز های مشتریان خود چندین محصول از بهترین های بازار که هم پر فروش هستند و هم قیمتی مناسب دارند را در سایت قرار داده ایم.

شما می توانید در میان موزیک پلیر های موجود رد سایت کوچکترین پخش کننده جهان را بیابید و یا از میان محصولات موجود  ام پی تری پلیر بی سیم را خرید نمایید.سعی کرده ایم تا تنوع محصولات بالایی راب رای شما عزیزان در نظر بگیریم و امکان خرید پستی را نیز برای راحتی حال شما فعال سازیم.شما از این پس می توانید موزیک های مورد علاقه خود را در هر جایی که خواستید و در هر حالتی که بودید گوش  فرا داده و لذت ببرید.

موزیک پلیر

در میان محصولات موجود یک نمونه از مورزیک پلیر های تصویری را برای علاقه مندان به ان قرار داده ایم.همچنین معروف ترین طرح موجود در بازار یعنی ام پی تری پلیر طرح اپل شافل را نیز در سایت موجود داریم.اگر نام پرندگان خشمگین به گوشتان خورده باشد ما طرح موزیک پلیر این شخصیت های معروف را نیز در سایت موجود داریم.شما در هر رنج قیمتی که بخواهید ما می توانیم نیاز شما را در این زمینه پاسخگو باشیم.

 کلمات کلیدی:

خرید موزیک پلیر , موزیک پلیر , خرید اینترنتی موزیک پلیر , خرید پستی موزیک پلیر , خرید ام پی تری پلیر , ام  پی تری پلیر , خرید mp3 player , خرید اینترنتی mp3 playerخرید پستی  mp3 player

=========================================================

خرید اینترنتی موزیک پلیر اپل

خرید اینترنتی موزیک پلیر اپل

 

خرید اینترنتی موزیک پلیر اپل باز هم برای علاقه مندان به موسیقی یک محصول بی نظیر و بسیار شیک را تهیه کرده ایم.اگر به دنبال طرحی متفاوت از یک موزیک پلیر می باشید و دوست دارید تا با خرید mp3 player  به اهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید ما پیشنهاد می کنیم حتما قبل از خرید از محصولات موجود در مارکت سنتر هم بازدید نمایید.ما امروز یک موزیک پلیر با طرح سیب اپل برای شما تهیه کرده ایم که از نظر کیفیت واقعا در سطح بالایی بوده و همچنین از نظر طراحی هم شکل منحصر به فرد و زیبایی دارد.این طرح به عنوان یکی از برگزیده ترین های سال ۲۰۱۳ شناخته شده و توانسته در بازار های جهانی به خاطر نوع طراحی که دارد به فروش بالایی دست یابد.از مشخصات این  ام پی تری پلیر می توان به اتصال رم تا ۱۶ گیگا بایت اشاره کرد.همچنین محصول فوق تا یک سال گارانتی تعویض داشته و دارای قیمتی مناسب نسبت به محصولات مشابه خود می باشد.ام پی تری پلیر طرح سیب دارای قابلیت انحصاری گوش دادن به موسیقی می باشد به همین دلیل صفحه نمایشی برای این سری دستگاه ها وجود ندارد و بر روی این مدل تنها یک کلید جهت خاموش یا روشن و نوع پخش (مرتب یا تصادفی) قرار گرفته. این کلیدها امکان تنظیم صدا، تغییر آهنگ و حتی تغییر لیست آهنگ را به شما میدهند.

 

خرید اینترنتی موزیک پلیر اپل

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید mp3 player  فوق را برای شما علاقه مندان فراهم کرده ایم و به راحتی می توانید همین الان سفارش خود را ثبت نمایید و کافیست  تابروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و بقیه مراحل را انجام دهید.اگر دوست دارید تا جز اولین نفر ها باشید که این موزیک پلیر منحصر به فرد را در اختیار داشته باشد پس همین الان سفار ش خود را ثبت کرده و در کمترین زمان ممکن آن را دریافت و سپس وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

از لوازم جانی این موزیک پلیر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- شارژر

- کابل USB

- هدفون

این موزیک پلیر در ۵ رنگ مختلف و با پوشش پلاستیک بسیار شیک ساخته شده است و مجهز به usb جهت انتقال فایل ها می باشد.

 

در زیر به مشخصات فنی این موزیک پلیر اشاراتی داشته ایم:
- حافظه: قابلیت اتصال رم Micro SD تا حافظه ۱۶ گیگ
- فرمت آهنگ های قابل پخش: WAV, AAC, AIFF, Audible, MP3,
- پورت: USB
- باطری: لیتیوم قابل شارژ با شارژدهی فوق العاده

- مدت شارژ باتری: ۳ ساعت برای شارژ کامل و ۲ ساعت برای ۸۰ درصد شارژ
- شارژ: امکان شارژ از طریق USB و همچنین دارای شارژر مجزا
- ابعاد: ۲۹٫۰×۳۱٫۶×۸٫۷ میلی متر
- وزن: ۱۲٫۵ گرم

 خرید اینترنتی موزیک پلیر اپل توسط 30 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , ,

======================================================

خرید اینترنتی موزیک پلیر بدون سیم

خرید اینترنتی موزیک پلیر بدون سیم

 

اگر دوست دارید تا در همه حال و هر جایی که هستید به راحتی به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما با خرید موزیک پلیر بدون سیم موجود در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ این امکان را برای خود فراهم کنید.شما با خریدmp3 player فوق می توانید سبک ترین موسیقی پلیر دنیار ا در اختیار داشته باشید.این محصول به خاطر سبک بودن و طراحی زیبا و کم حجم ان یکی از پر فروش ترین محصولات در اروپا و آمریکا بوده است.

دیگر از شر سیم های موزیک پلیر راحت خواهید شد و بدون دردسر و به راحتی هر جا که خواستید می توانید در هر وضعیتی به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید و لذت ببرید.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید موزیک پلیر فوق راب رای شما عزیزان فراهم  آورده ایم و براحتی می توانید همین الان با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

خرید اینترنتی موزیک پلیر بدون سیم

این موزیک پلیر اتصال رم تا ۱۶ گیگا بایت را دارا بوده است و براحتی می تواند /انرا شاپورت کند.هدست این پلیر بسیار با کیفیت بوده و ظاهرری متفاوت از /انچه تا کنون دیده اید می باشد.

جالب است بدانید که وزن این ام پی تری پلیر تنها ۲۰ گرم بوده و واقعا سبک ترین دستگاه پخش موسیقی جهان می باشد

از جمله برخی از  ویژگی های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

* usb ورژن جدید

*نصب اتوماتیک

*پشتیبانی از اکثر فرمت های  صوتی

*باتری داخلی قابل شارژ لیتیومی

*شارژ بوسیله پورت کامپیوتر

*  ۵٫۵ ساعت موسیقی با هر بار شارژ

 

همین الان می توانید این دستگاه پخش موسیقی بی سیم را از مارکت سنتر ۲۴ سفارش داده و بعد از اینکه آنرا دریافت کردید وجه کالا را به مامور پست بپردازیزد.ما یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در فروشگاه خود قرار داده ایم.

 

خرید اینترنتی موزیک پلیر بدون سیم توسط 25 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , ,

======================================================

خرید موزیک پلیر پرندگان خشمگین

خرید موزیک پلیر پرندگان خشمگین

 

اگر به دنبال یک موزیک پلیر با کیفیت و در عین حال منحصر به فرد  هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم با خرید mp3 player پرندگان خشمگین هم یک پخش کننده موسیقی با کیفیت را خریداری کنید و هم طرحی نو و منحصر به فرد را دریافت نمایید.این موزیک پلیر با طرح پرندگان خشمگین طراحی و ساخته شده است و از محبوبیت بسیار بالایی در میان خریداران برخوردار است .محبوبیت این موسیقی پلیر نه تنها به خاطر طرح انگری برد بوده بلکه کیفیت پخش موزیک  آن هم علتی شده که فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص دهد.

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان به خرید موزیک پلیر پرندگان خشمگین امکان خرید پستی این کالا را فراهم کرده ایم و همین الان می توانید اقدام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید.

از خصوصیات این پلیر می تون به کم حجم بودن و خوش دست بودن آن اشاره کرد و به همین خاطر همه جا و در همه حال می توانید از این وسیله استفاده نمایید.

 

خرید موزیک پلیر پرندگان خشمگین

از جمله قابلیت ها و ویژگی های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- پخش موزیک MP3 با کیفیت صدای فوق العاده عالی
- قابل استفاده برای پادکست ها و AudioBooks
- قابلیت ذخیره بیش از ۵۰۰ آهنگ
- طراحی زیبا، سبک و بسیار کم حجم
- با پوشش درخشان در ۴ رنگ مختلف
- مجهز به USB داخلی برای انتقال فایل های صوتی
- دارای بسته بندی اصل
- دارای گارانتی تعوبض  یکسال

 

پس اگر هنوز اقدامی برای خرید موزیک پلیر نکرده اید همین الان می توانید در عرض چند ثانیه سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

خرید موزیک پلیر پرندگان خشمگین توسط 38 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , ,

======================================================

خرید اینترنتی موزیک پلیر آی پاد شافل

خرید اینترنتی موزیک پلیر آی پاد شافل

 

خرید اینترنتی موزیک پلیر آی پاد شافل اگر علاقه متد به گوش دادن موسیقی مورد علاقه خود در همه حال هستید و به دنبال یک موزیک پلیر خوب و با کیفیت می باشید ما به شما دستگاه زیر را معرفی می کنیم.این ام پی تری پلیر با طرح آی پاد  شافل بوده و مانند برند معروف اپل می باشد.اندازه این دستگاه mp3 player بسیار کوچک بوده و به نوعی به کوچکترین پخش کننده موسیقی نیز معروف می باشد.پوشش بیرونی دستگاه آلومینیومی بوده و بسیار مقاوم می باشد.شما می توانید با خرید موزیک پلیر فوق از این پس موسیقی های مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت موجود گوش دهید و از انها لذت ببرید.خرید mp3 player  فوق یعنی خرید کیفیت و زیبایی با هم.ون این محصول کمتر از ۱۳ گرم بوده و دارای طراحی بی نظیری می باشد.فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ به دلیل استقبال از این کالا انرا تهیه و در فروشگاه خود برای شما علاقه مندان قرار داده است.

 

خرید اینترنتی موزیک پلیر آی پاد شافل

شما برای تهیه این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت آن وجه کالا را به مامور پست بپردازید.این دستگاه در ۵ رنگ بسیار زیبا طراحی و روانه بازار شده است و بروی آن یک گیره طراحی شده تا در هنگام حرکت بتوانید انرا به لباس خود متصل کرده و همزمان در حال حرکت هم موسیقی گوش دهید.

با خرید mp3 player اپل در میان دوستان خود همیشه متفاوت تر از  قبل باشید و بوسیله ان بهترین موزیک ها را با بهترین کیفیت گوش دهید.

در یک بررسی اجمالی اگر بخواهیم به قابلیت های این دستگاه پخش موسیقی اشاره ای داشته باشیم می توانیم موارد زیر را ذکر نماییم:
- پخش موزیک MP3 با کیفیت صدای فوق العاده عالی
- قابل استفاده برای پادکست ها و AudioBooks
- قابلیت ذخیره بیش از ۵۰۰ آهنگ
- طراحی زیبا، سبک و بسیار کم حجم
- با پوشش آلومینیوم درخشان در ۴ رنگ مختلف
- دارای کلید VoiceOver برای شنیدن اسامی لیست پخش و سوئیچ بین آنها
- مجهز به USB داخلی برای انتقال فایل های صوتی
- همراه با گیره متصل شونده به پیراهن
- دارای سنسور شتاب سنج
- دارای بسته بندی اصل
- دارای گارانتی تعوبض  یکساله

 

همچنین مشخصات فنی این موزیک پلیر به صورت زیر می باشد:

- حافظه: قابلیت اتصال رم Micro SD تا حافظه ۱۶ گیگ
- فرمت آهنگ های قابل پخش: WAV, AAC, AIFF, Audible, MP3, Apple Lossless
- پورت: USB
- باطری: لیتیوم قابل شارژ با شارژدهی ۱۵ساعت مداوم
- مدت شارژ باتری: ۳ ساعت برای شارژ کامل و ۲ ساعت برای ۸۰ درصد شارژ
- شارژ: امکان شارژ از طریق USB و همچنین دارای شارژر مجزا
- ابعاد: ۲۹٫۰×۳۱٫۶×۸٫۷ میلی متر
- وزن: ۱۲٫۵ گرم

به همراه این دستگاه شما موارد زیر هم دریافت خواهید کرد:
- کابل USB
- هدفون Ipod
- دفترچه راهنما

  خرید اینترنتی موزیک پلیر آی پاد شافل توسط 21 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , ,

=======================================================

خرید اینترنتی موزیک پلیر تصویری

خرید اینترنتی موزیک پلیر تصویری

 

خرید اینترنتی موزیک پلیر تصویری اگر به دنبال یک موزیک پلیر با کیفیت هستید و دوست دارید تا آهنگ های مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت گوش دهید به شما پیشنهاد می کنیم حتما از mp3 player spark استفاده نمایید.این محصول با برند سونی در بازار عرضه شده  است و دارای صفحه نمایش دیجیتال می باشد.این موزیک پلیر تصویری قابلیت خواندن فایل های با فرمت E_book textرا نیز دارا می باشد.همچنین پخش فرمت های صوتی MP3 و  WMA  و  پخش فرمت های تصویری AMV و  MTV  را نیز براحتی انجام می دهد.شما با خرید mp3 player فوق می توانید با بهترین کیفیت آهنگ های خود را گوش دهید و همچنین عکس ها و تصاویر خود را نیز با این موزیک پلیر تماشا کنید.این محصول دارای اسپیکر بوده و می توانید موزیک های خود را با اسپیکر و با کیفیت عالی گوش دهید.

از نظر طراحی بدنه  بسیار شیک و کار بر پسند این کار انجام شده است و براحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد.به همراه این محصول دفترچه-شارژر و هدفون نیز موجود بوده و برای شما خریداران ارسال می شود.باطری داخلی این دستگاه با قابلیت شارژ طولانی بوده و عمر بالایی دارد.همچنین حافظه داخلی ان نیز ۲ گیگا بایت می باشد.اگر نیز تمایل داشته باشید می توانید حافظه دستگاه را تا ۳۲ گیگا بایت افزایش دهید.

 

خرید اینترنتی موزیک پلیر تصویری

در زیر اشاره ای به مشخصات فنی این دستگاه داریم:

-حافظه داحلی :۲گیگابایت حافظه داخلی

- حافظه جانبی: قابلیت اتصال رم Micro SD تا حافظه ۱۶ گیگ

- فرمت آهنگ های قابل پخش صوتی و تصویری: WAV, MP3, amv,mtv
- پورت: USB

- باطری: لیتیوم قابل شارژ با شارژدهی فوق العاده(باطری گوشیهای معمولی نوکیا)

- مدت شارژ باتری: ۳ ساعت برای شارژ کامل و ۲ ساعت برای ۸۰ درصد شارژ

- شارژ: امکان شارژ از طریق USB و همچنین دارای شارژر مجزا

-امکان نمایش عکس ،ضبط صدا ،پخش آهنگ به صورت اسپیکر

 

خرید اینترنتی موزیک پلیر تصویری توسط 84 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 64